Wiadomości będą wysyłane raz w tygodniu, na koniec tygodnia. Adresy e-mail będą wykorzystywanie jedynie do mailingów w ramach Strefy Wolnej Prasy. Nie będą przedmiotem sprzedaży innym podmiotom.

Jesteś tutaj:
Home > Finanse > Rozwój branży iGaming w Europie

Rozwój branży iGaming w Europie

Przemysł iGaming przeszedł długą drogę od skromnych początków w 1994 r., kiedy uchwalenie ustawy o strefie wolnego handlu i przetwórstwa na Antigui i Barbudie wystrzeliło jak z procy. iGaming stał się tym samym pierwszą usługą oferującą zakłady na prawdziwe pieniądze. Zwycięzcą tego wyścigu była loteria internetowa z siedzibą w Europie, a w ciągu 12 miesięcy istniało już ponad 200 usług typu iGaming.

W ciągu 15 lat nastąpił okres wzrostu, ekspansji i racjonalizacji, co doprowadziło do wyłonienia się niektórych głównych graczy w branży iGaming. W ostatnich latach branża gier komputerowych odnotowuje wzrost o około 10%, przy obrotach w 2018 r. Sięga ona obecnie 135 miliardów USD (rok wcześniej było to 116 miliardów USD). Wzrost ten powinien nadal postępować, ponieważ – według prognoz – globalne przychody mają osiągnąć 180 miliardów dolarów w ciągu najbliższych 2 lat. W ramach tej kwoty 80 miliardów dolarów będzie stanowić tylko przychody z iGaming. Należy również wziąć pod uwagę, że 11% całkowitego ruchu internetowego na świecie pochodzi od graczy kasyn online.

Wzrost kosztem tradycyjnych firm?

E-commerce jest często niesłusznie obwiniany o zdziesiątkowanie tradycyjnych firm detalicznych, które walczą z niskimi cenami, szerokim zakresem usług i wygodą jaką stwarza Internet. Podobnie branża iGaming nie będzie miała destruktywnego wpływu na tradycyjne kasyna stacjonarne i bukmacherów, co oznacza, że ​​rozwój iGamingu nie odbywa się kosztem tradycyjnych kasyn; zamiast tego one również doświadczają wzrostu.

Technologia napędzająca wzrost

Technologia spowodowała wzrost w większości sektorów, w tym w grach. Ulepszenia technologiczne pomagają zapewnić graczom lepsze wrażenia, co z kolei sprawia, że ​​chcą spędzać więcej czasu grając w gry. Lepsza i bardziej realistyczna grafika, więcej funkcji, więcej opcji grania i bardziej realistyczne wrażenia pomogły poprawić jakość iGaming od czasu uruchomieniu tych usług w 1995 r. Niektóre z tych technologii obejmują:

Technologia mobilna

Technologia mobilna, smartfony i tablety, pomogła zapewnić graczom większe możliwości korzystania z rosnących usług iGaming. W 2017 r. Usługi mobilne stanowiły 45% globalnego rynku iGaming, co stanowi wzrost o 20% w porównaniu z rokiem poprzednim. Usługi „graj ​​w dowolnym miejscu” umożliwiają korzystanie nie tylko tradycyjnego kasyna i gier karcianych, w dowolnym miejscu, ale także zakłady sportowe z urządzeń mobilnych podczas wydarzeń sportowych lub innych.

Przewiduje się również, że rozwój technologii mobilnych pomógł przyciągnąć więcej kobiet-graczy do branży. Kobiety zazwyczaj wolą stawiać zakłady na osobności, przez co rzadziej korzystają z bukmacherów i kasyn naziemnych. Badania wykazały również, że wolą urządzenia mobilne od komputerów stacjonarnych. Doprowadziło to do powstania kilku marek iGaming skierowanych specjalnie do kobiet.

Kasyna na żywo i nowe automaty do gry

W raporcie z 2018 r. Podkreślono, że gry kasynowe online są głównym obszarem wzrostu dla branży iGaming, przy czym wzrost ten wynika z ich większej popularności oraz faktu, że coraz więcej firm iGaming dodaje je do swojego portfolio produktów. Dobrym przykładem może być Casino Euro Poland i ich sloty online.

Ogólnie rzecz biorąc, przyszłość branży iGaming wygląda pozytywnie. Istnieje duży potencjał wzrostu, ponieważ coraz więcej osób korzysta z tych usług. Największa część tego wzrostu pochodzi z zakładów sportowych, wzrostu grających kobiet oraz usług mobilnych. Inne innowacje, takie jak kasyna na żywo i rzeczywistość wirtualna, mogą nie doprowadzić do takiego samego dużego wzrostu obrotów, ale pomogą zróżnicować zakresy produktów i zapewnią bardziej realistyczne wrażenia dla najbardziej zagorzałych fanów tego typu rozrywek.

Podobne

Leave a Reply

4 odpowiedzi na “Rozwój branży iGaming w Europie”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

W górę